1. Οδηγία Με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 15 του ν. 4172/2013, ορίζεται ότι, από ...
Άρθρα & Συμβουλές
Νέα
Εισφορά αλληλεγγύης 2022 – Τι ισχύει για μισθούς, μερίσματα, ελεύθερους επαγγελματίες
Με την επιφύλαξη της ψήφισης της διάταξης της τροπολογίας όπως αυτή κατατέθηκε στη Βουλή, παρουσιάζουμε όσα ισχύουν ...
Φορολογικά κίνητρα για μετασχηματισμό και συγχώνευση των επιχειρήσεων
Φορολογικά κίνητρα για μετασχηματισμό και συγχώνευση των επιχειρήσεων
Υπερωρίες, διευθέτηση χρόνου εργασίας, διαλείμματα, αργίες, προστασία από απολύσεις – Η εφαρμοστική εγκύκλιος για το νέο πλαίσιο
Υπερωρίες, διευθέτηση χρόνου εργασίας, διαλείμματα, αργίες, προστασία από απολύσεις
Εγκύκλιος για Self test – Τι προβλέπει για νέες προσλήψεις και ειδικές περιπτώσεις απασχόλησης
Υποχρεωτική διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 -Χρόνος διενέργειας του διαγνωστικού ελέγχου
Νέα μορφή επιδότησης δαπανών επιχειρήσεων – επιδίωξη για μη επιστρεπτέα ενίσχυση
Ο υπουργός Οικονομικών παρουσίασε νέο πρόγραμμά ενίσχυσης των επιχειρήσεων με την μορφή επιδότησης των δαπανών κατά την ...
Tip of the week
Ζούμε σε έναν κόσμο που απαιτούνται άμεσες απαντήσεις, όπου ένα απλό πάτημα κουμπιού μπορεί να δημιουργήσει μια επείγουσα κατάσταση. Την επόμενη φορά που θα λάβετε ένα e-mail με το μικρό κόκκινο θαυμαστικό ή μία κλήση στο τηλέφωνο σας στις 10 μμ, δοκιμάστε αυτές τις τρεις συμβουλές για να καθορίσετε τον τρόπο που θα απαντήσετε:
1. Μην υποθέτετε ότι επείγον σημαίνει αυτή τη στιγμή. Μιλήστε με τον προϊστάμενό ή τον πελάτη σας για το τι θέλει να επιτύχει και πότε είναι πραγματικά αναγκαίο να διεκπεραιωθεί. Η ερμηνεία του «αμέσως» μπορεί να είναι διαφορετική από τη δική σας.
2. Ανταποκριθείτε, αλλά μην λάβετε δράση. Μερικές φορές, ένας πελάτης ή ένας συνάδελφός σας θέλει να σας δεσμεύσει αμέσως σε ένα σχέδιο δράσης, αλλά βραχυπρόθεσμα δεν απαιτεί κάτι άλλο από εσάς. Εξηγήστε τι θα κάνετε και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα σας για να είστε σίγουροι ότι ανταποκρίνεστε στις ανάγκες του.
3. Να είστε έτοιμοι να πείτε όχι. Κατά καιρούς, θα πρέπει να διακρίνουμε ανάμεσα σε μια πραγματική ανάγκη και μια κραυγή πανικού. Ακόμα και εάν ο πελάτης σας νομίζει ότι χρειάζεται κάτι αυτή τη στιγμή, ίσως εσείς είστε σε καλύτερη θέση να το κρίνετε.
Άρθρα
Τέσσερα διαγράμματα που άλλαξαν τον επιχειρηματικό κόσμο
Τέσσερα διαγράμματα που άλλαξαν τον επιχειρηματικό κόσμο
Σύνταξη ενός Marketing Plan
Τα (6) βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσει οποιοσδήποτε θέλει να σχεδιάσει ένα Marketing Plan. 1. ...
Διαδικασίες ίδρυσης επιχειρήσεων
Διαδικασίες Σύστασης Ομόρρυθμης Εταιρείας ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ Εφόσον έχει επιλεχθεί η επωνυμία και ο διακριτικός τίτλος της νέας ...